چگونه نوار لبه پی وی سی بخریم

چگونه نوار لبه پی وی سی بخریم


چگونه نوار لبه پی وی سی بخریم

در مقاله “چگونه نوار لبه پی وی سی بخریم” از گروه تولیدی GTF قصد داریم، به راهنمای خرید انواع نوار لبه PVC موجود در بازار و همینطور تولید گروه تولیدی GTF بپردازیم تا با آخرین نکات و ویژگی های خرید انواع نوار لبه های کابینت و MDF بیشتر آشنا شوید، تا در انتخاب صحیح هرچه بیشتر به شما کمک کنیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

فهرست

نوار لبه پی وی سی چیست ؟

نوار لبه پی وی سی همانطور که از نام آن پیداست به محصولی اشاره دارد که نوار چسب بهمراه یک لبه پی وی سی است. این نوع از نوار لبه پلاستیکی شده برای موارد چوبی و یا ام دی اف قابل است، این محصول از پلاستیک PVC بادوام ساخته شده است و می توان از آن  به طور گسترده در صنعت کابینت سازی برای تزئین کابینت، مبلمان و سایر صنایع مورد استفاده قرار داد و همینطور برای پوشاندن قالب ها و درزها در محصولات چوبی استفاده کرد. نوار لبه پی وی سی GTF با قابلیت نصب آسان و بالاترین کیفیت ، ماندگاری را دارا می باشد و علاوه بر آن، از ظاهری زیبا با رنگبندی های متنوع برخوردار می باشد.

چگونه نوار لبه پی وی سی بخریم 01

چه نکاتی باید در انتخاب نوار لبه پی وی سی در نظر داشته باشیم؟

برای انتخاب نوار لبه مناسب باید به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید، در زیر این نکات برای شما توضیح داده شده است.

کیفیت پی وی سی

پی وی سی از سری محصولاتی می باشد که دارای گستردگی خاصی از جهت کیفیت و ماندگاری دارد گروه تولید جی تی اف با بکارگیری انواع تست ها از میزان کیفیت پی وی سی خود در ارائه محصولات با کیفیت اقدام می نماید ولذا قبل از و بعد از تولید محصول تست های دوره ای از بابت کیفیت محصول پی وی سی را اقدام می نماید.

کیفیت رنگ

کیفیت رنگ بکار گرفته در نوار لبه پی وی سی یک دیگر از مهمترین موارد در انتخاب نوار لبه پی وی سی پس از کیفیت پی وی سی می باشد، گروه تولیدی GTF در انتخاب رنگ بکار رفته در محصولات خود بسیار دقت نظر دارد و از موارد و مواد اولیه بسیار با کیفیت استفاده می کند تا ماندگاری رنگ در محصولات خود را تضمین کند.

کیفیت چسب

کیفیت چسب دوطرفه بکار رفته در نوار لبه پی وی سی در قدم آخر بسیار برای انتخاب نوار لبه پی وی سی بسیار مهم است، از این جهت گروه تولیدی GTF از جهت زیبایی و ماندگاری محصولات از بهترین چسب های دوطرفه موجود در بازار استفاده می‎کند تا زیبایی و ماندگاری در نوار لبه های خود را تضمین کند.

ویژگی های نوار لبه پی وی سی GTF

در ادامه ویژگی های نوار لبه پی وی سی گروه تولیدی GTF را بصورت اختصاصی برای شما توضیح می دهیم تا هر چه بیشتر به شما در انتخاب آن کمک کنیم.

تبدیل لاک UV به روکش سخت و مقاوم

بکارگیری اشعه ی UV خاص در محصولات نوار لبه GTF باعث برخورد با مولکول های موجود در لاک و انتقال انرژی به آن ها باعث برانگیخته شدن و رادیکالی شدن اتم ها این محصول می شود که این اتم ها را به هم متصل می‎کند، مولکول های لاک که با فاصله از هم و به صورت مایع بوده اند بعد از پشن سرگذاشت این فرایند مخصوص، به صورت متصل به هم و جامد در آمده بروی محصول بصورت یکپارچه درآمده که باعث کیفیت بینظری از استهکام و زیبایی این محصول می‎شود. بیشتر بدانیم از شیوه تولید نوار لبه GTF …

رنگبندی

نوار لبه GTF دارای بیشتر رنگبندی در سطح جهانی می باشد و همکاران ما در این صنعت به هیچ وجه دغدغه کمبود و سفارش رنگبندی در برابر مشتری خود را نداشته اند جهت مشاهده رنگبندی های می توانید به قسمت مراجعه کنید.

انواع نوار لبه پی وی سی GTF

GTF با توجه به انتخاب و بسته به نیاز شما برای شما کیفیت و ماندگاری تضمین می کند.

مشکی های گلاس
مشکی های گلاس
قرمز های گلاس
قرمز های گلاس
نوار لبه ماها گونی
نوار لبه ماها گونی
گردویی تیره
گردویی تیره

چگونه نوار لبه پی وی سی بخریم

با توجه به نکات مطرح  شده در این مقاله در صورتی که قصد خرید نوار پی وی سی برای خود را دارید می توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا بصورت رایگان از خدمات مشاوره رایگان ما برخودار شوید تا بهترین گزینه مناسب شما مورد انتخاب قرار بگیره.

جهت سفارش و مشاوره قیمت محصولات  و همینطور ثبت سفارش و استعلام قیمت محصول خرید نوار پی وی سی می توانید با شماره تماس های معرفی شده در پایین و بالای صحفه تماس برقرار کنید. مشاوران و کارشناسان ما بصورت رایگان تمام سوالات و ابهامات شما را برطرف می کنند تا تجربه بهترین خرید محصولات مطابق بودجه شما مرتفع گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *